Online Diary おはようございます。: salam Lebaran ^^

Saturday 10 August 2013

salam Lebaran ^^






Assalamualaikum =)

bukak je facebook., Twitter, blog. semua cerita and upload pasal Raya"

saya bila lagi??--> oopss, sori.. tak banyak cerita.tapi, ade lah jugak cerita nyer. *kelingnya ayat hang*

SELAMAT  MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI, kepada muslimin dan muslimat =)










*me and adek yang senget* haha!




nie posing gedik je lebih.. haha*

part raya 1) -->
mak cik A : awak nie, umur berapa? sekolah lagi tak ?
saya: yer mak cik. saya kecik lagi. --"
umur baru setahun jagung.. *mak cik nie, nak bagi duit raya tanyer macam tu sekali*
part raya 2)-->mak cik B: haa..budak besar dapat duit besar.. awak nie, tak gaya macam budak besar.so, auntie bagi duit kecik jelah ea'
Saya: eah, pulak dahh.=="
double what??
dear mak cik, saya nie dah besar.kalau tak percaya, tengok saya ni.tinggi lagi dari nenek saya" tengoklaaahhh..tak percaya lagi?? huh~ meh sini duit besar tuu xP
mak cik B: What ?!%*
hahaha* kejam tak saya?? do i care?--> kosong- kosong lah yer.. saye layan je, mak cik tuu.. padan muka.wekk:P

okay-2 the end of Raya keyh..



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 komen:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen