Online Diary おはようございます。: KENANGAN

Friday 20 December 2013

KENANGAN




Bonjour,

Fuhh... dah berhabuk pon blog nie..
 maaf lah.. dah lama menyendiri.. membawa diri..hikhik..




(* sebenarnya dah nak habes December jugak ni, tapi disebabkan aku appreciate cuti ni. wish jugak..muahaha)

Tak ade topik nak cerite sebenarnya ni.
just nak update blog ni. sayang pulak nak membiarkan blog ini terbiar"
okay, u olls nak tahu 2013 nie dah the end of the year untuk ai nak main-main.
"atotoo.. nak kena berhempas lagi pulas for study, weyhh."
Gua rasa mau nangis. sadis okay"
akhirnyaa...

Tapi takpa, aku memang kena belajar hidup macam orang dah besar.
ade orang cakap, *Alia macam budak-budak, sebab perangai tak matured(childish) + anak manja"
So what? salah ke? At least, i try to be myself.
Alia memangla childish, tapi.. lembut-lembut aku ada tahapnya jugak.  So,please.. *garang ape" hehe.
Seriously, tahun nie aku paling banyak ditimpa dugaan. but Nowadays, aku happy dengan life aku.

Aku leka bermain sini-sana.
At last. result gua Pecah weii.. hahaaha.

"Alia, awak asyik keluar sekolah. saya tau bagus tujuan awak tuu. Nak naikkan imej sekolah,kan. Tapi,jangan sampai abaikan pelajaran awak. buat elok-elok" pesan seorang guru, yang sampai sekarang terngiang- ngiang kat telinga aku.

By the way,
Alhamdulillah. At last, merasa button kuning. walaupon A aku berkurang, result makin down. Tapi,kalau nak bandingkan dengan sebelum ni,aku ta dapat-dapat lagi.walaupun A banyak sikit, tapi tetap tak lepas kuning. Alhamdulillah, dapat. Tak sia-sia aku semangat, walaupun terlambat.



okay.. mengimbau kenangan ku 2013 :)

my travell log~




 * le gurls ERUDITE




*go, Harimau Malaya Red"



*the netballer of RED + BLuE








* Le kelas the Sinas . BBQ, jamuan Akhir tahun.








* Le gulrs of Timur ~
Shah pekan + Intek + Semsas
(Karnival Kerjaya Kebangsaan )






* le PRS with frens for karnival Kerjaya Timur :)


And last but not least, rezeki tahun ini. dapat jugak aku dengan Hanif terpilih pergi kem biomarin kebangsaan. Dekat Pulau Payar,Kedah.



















* kem Muhasabah diri =)




sekian sahaja..
dalam hidup ni, kita perlukan banyak pengalaman,kan?
Aku harap, sepanjang perkara yang berlaku dalam hidup aku, dapat bagi erti dalam diri aku.


wish me luck - Google Search




Im gonna be 17teen in next year.
 perkara paling berat dan susah bakal aku hadapi.
Doakan Alia, keyh.
Im dying, wuu~








Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 komen:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen